ataol_web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü ülkemizde insanlar hayvanlar kadar değer görmüyor. Bunu nasıl algılamak istiyorsanız öyle algılayın. Hergün en az 2 şehit veririz bu insanlar neredeler acaba?
Ne güzel söylemişsiniz bunca sorun( asgari ücret, şehitler, terör ) varken meclisin sokak hayvanları ile uğraşması mantıklı mı? Eğer mantıklı ise bizimde bunu protesto etmemiz ve geri çekildiğinde sevinmemiz mantıklıdır.