Çünkü ülkemizde insanlar hayvanlar kadar değer görmüyor. Bunu nasıl algılamak istiyorsanız öyle algılayın. Hergün en az 2 şehit veririz bu insanlar neredeler acaba?
evet bunu soruyorum bende, hayvan gibi yaşam deniliyor buna, ama insanlar hayvanlar için eylem yapıyorlar.
Alıntı
dört kişilik bir ailenin sağlıklı, dengeli ve yeterli beslenebilmesi için yapması gereken gıda harcaması (açlık sınırı) 914,14 lira olarak belirlendi. Gıda harcamasıyla giyim, konut (kira, elektrik, su, yakıt), ulaşım, eğitim, sağlık ve benzeri ihtiyaçlar için yapılması zorunlu diğer harcamaların toplam tutarı (yoksulluk sınırı) ise 3 bin 91 lira olarak hesaplandı.