cunkı asgarı ucretle hıc bır canlı hayatta kalamıyor bulup bulusturuyor omru curuyor
not: hayvan yasasını savunma anlamı cıkarma dedıklerımden
Hayvan yasasının geri çekilmesi gerekli ses çıktığında hükümetin geri adım atabildiğini gösteriyor. Asgari ücret ile ilgili de insanlar tepkisini gösterirse neden bir çözüm bulunamasın.
Biz ses çıkaramayacak tepki gösteremeyecek canlıların adına ses çıkardık. Ancak ses çıkarabilen buna rağmen susan canlılar için yapılacak bir şey yok.
Edit: Ben asgari ücret için bir eyleme katılmadım evet. Peki siz katıldınız mı bir yürüyüş düzenlediniz mi? Ya da insanları protesto etmek için toplamaya çalıştınız mı? Eğer yapmadıysanız ben ve benim gibilerin sizin ilginizi çekmeyen bir şeyi protesto etmesine de ses çıkarmanız garip.