BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asgari ücret için meydanlara neden çıkmaz bunlar , yüzyılın sorusu
Çünkü ülkemizde insanlar hayvanlar kadar değer görmüyor. Bunu nasıl algılamak istiyorsanız öyle algılayın. Hergün en az 2 şehit veririz bu insanlar neredeler acaba?