creaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şeyleri konuşuyoruz. Daha önemli sorunlar var ise TBMM'nin sokak hayvanları ile uğraşması nedir?

Artık "şu varken buna, bu varken şuna tepki gösteriyorsunuz" gibi klişe cümleleri bırakalım. Sokak hayvanlarının katledilmesi söz konusuydu, Türk halkının çoğunun kabullenemeyeceği bir şeydi tepki gösterildi. Bu ve benzeri tepkiyi kim gösterirse illaki sonuç alır.

Ne ben ne de oradaki bir çok kişi hayatında ilk kez bir şeyi protesto etmiyor. O yüzden daha önce bir şeyleri protesto için bir eylem göstermediyseniz eleştirmeyin de lütfen.
eylem yapan kişilerin hepsi demiyorum, hemen hemen yaşam hayata bakış açısı ortalama bellidir

tahminen ;
müslümanları katleden israil için eylem yapmadılar
mavi marmara için eylem yapmadılar
insanların sosyal problemleri için eylem yapmadılar

bu profilde insanların genel amacı bellidir, sen sabaha kadar anlat hayvan haklarını