Burada tepkiyi bana ya da orada eyleme katılanlara değil, meclise göstereceksiniz. Önceki mesajımda da söylediğim gibi ülkede bu kadar sorun varken sokak hayvanları ile uğraşan TBMM.
daha önemli sorunlar var, hem eylem yapanlar hem meclis için söylenen birşeydir
işçi ayaklanması kötüdür, tarih bilginiz nedir bilmiyorum ancak bu ayaklanmayı en iyi babanız anlatabilir size, inan çok kötü sonuçları olmuştur, işçiler ayaklanmadan birilerinin hayvanlardan daha çok asgari ücretle çalışanları sevmesi gerekiyor.
asgari ücret yıllardır taban rakamda, ama bir hayvan yasası çıkmadan eylem oluyor, ah ah