daha önemli sorunlar var, hem eylem yapanlar hem meclis için söylenen birşeydir
Aynı şeyleri konuşuyoruz. Daha önemli sorunlar var ise TBMM'nin sokak hayvanları ile uğraşması nedir?
Artık "şu varken buna, bu varken şuna tepki gösteriyorsunuz" gibi klişe cümleleri bırakalım. Sokak hayvanlarının katledilmesi söz konusuydu, Türk halkının çoğunun kabullenemeyeceği bir şeydi tepki gösterildi. Bu ve benzeri tepkiyi kim gösterirse illaki sonuç alır.
Ne ben ne de oradaki bir çok kişi hayatında ilk kez bir şeyi protesto etmiyor. O yüzden daha önce bir şeyleri protesto için bir eylem göstermediyseniz eleştirmeyin de lütfen.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:12:37 -->-> Daha önceki mesaj 19:08:46 --
Hrant dink ölünce hepimiz ermeniyiz dövizlerini taşırken/ filistine özgürlük mitingleri düzenlerken günlük Mehmetciğin şehadetine neden meydana çıkmıyorlarsa ondandır muhtemelen.
Bunca mehmetçik şehit olurken hiçbir şey yokmuş gibi davranan ve buna çözüm getirmeyen bu hükümeti bu halkın %50si getirdi yapacak bir şey kalır mı?