• 23-09-2012, 01:05:19
    #10
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün dogu banktaydım başka telefonlar sordum ve en çok galaxy s3 vardı vitrinlerde fiyatına gelecek olursak spot 1.250 tl dediler orjinal kutulu garanti vs. 1500tl
    hocam onların çoğu imei si klonlanmış cihazlar, yarın bi gün bakacaklar bu cihaz 3g ile giriyo imei 3310 imeisi sonra güm
  • 23-09-2012, 01:06:26
    #11
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün dogu banktaydım başka telefonlar sordum ve en çok galaxy s3 vardı vitrinlerde fiyatına gelecek olursak spot 1.250 tl dediler orjinal kutulu garanti vs. 1500tl
    üstteki soru aynen geçerli o zaman dostum... spotlar garantisiz mi oluyor? ne tarz bi' sorunda götürebiliyoruz acaba? spot alınca her şey bitti destek falan yok satıcıyı artık tanımıyorum olayına mı dönüyor
  • 23-09-2012, 01:08:29
    #12
    Evet garantisiz aldım yazılımdan bilgim var ama yine birşey olursa götürürüm yardımcı olurlar 1-2 ay önce 1300 tlye aldım memnunum.Kuzenim nokiadan telefon aldı 2 yıl garantili camı kırıldı yapmadılar parayla yapıyoruz dediler
  • 23-09-2012, 01:08:57
    #13
    bir kere spot almıştım samsung s8000 jet adam bana dükkan garantisi ve 2 yıl imeil garantisi verdi 2 kere falan imeil yakalandı adama götürdüm açtı tekrar cihaz dedigi gibi 0 dı ama kaçak tabi tavsiye etmem yani s3 için.Adamın dedigi orjinal kutulu vs 1500tl olan telpa garantili vs.

    not: galaxy y 350tl telpa garantili.
  • 23-09-2012, 01:11:45
    #14
    sadece imei garantisi verirler hocam başka bi garanti vermezler, ama htc alırken gözünüz kapalı alın uluslarası garanti mecvut yeni cihazlarında ve kvk yapıyor, ben htc one s kullanıyorum kayıtlı, geçen satacaktım adam garantisi var mı dedi bilmiyorum dedim müşteri hizmetlerini ara da bana bi haber ver dedi aradım 2014 6. aya kadar garantili dedi adamı aradım satmıyorum dedim
  • 23-09-2012, 01:13:33
    #15
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kere spot almıştım samsung s8000 jet adam bana dükkan garantisi ve 2 yıl imeil garantisi verdi 2 kere falan imeil yakalandı adama götürdüm açtı tekrar cihaz dedigi gibi 0 dı ama kaçak tabi tavsiye etmem yani s3 için.Adamın dedigi orjinal kutulu vs 1500tl olan telpa garantili vs.

    not: galaxy y 350tl telpa garantili.
    Katılıyorum zaten garantili s3lerde 1500 tl olmuş 250 tl verin temiz olsun
  • 23-09-2012, 01:15:15
    #16
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet garantisiz aldım yazılımdan bilgim var ama yine birşey olursa götürürüm yardımcı olurlar 1-2 ay önce 1300 tlye aldım memnunum.Kuzenim nokiadan telefon aldı 2 yıl garantili camı kırıldı yapmadılar parayla yapıyoruz dediler
    siz hangi dükkandan aldınız doğubank'tan?

    ben de s3 ile htc one x arasında kaldım ama s3'te karar kıldım en sonunda. 1300TL'ye garantisiz almaktansa 1500TL'ye telpa garantili alırım, ne imei sıkıntısı olur ne de başka bi'şey.
  • 23-09-2012, 01:18:27
    #17
    StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz hangi dükkandan aldınız doğubank'tan?

    ben de s3 ile htc one x arasında kaldım ama s3'te karar kıldım en sonunda. 1300TL'ye garantisiz almaktansa 1500TL'ye telpa garantili alırım, ne imei sıkıntısı olur ne de başka bi'şey.
    vallaha hocam benim aldıgım telefon şirinevlerdeydi ve aynı zamanda dogubankta dükkanları varmış onuda sonradan ögrenmiştim dogubankta şuan gözlemledigim kadarıyla çok az spot var kaçak mal satmıyorlar gibi. 1500tlye sıkıntısız alın hocam zaten garanti belge vs aldıktan sonra o dükkanla işin kalmıyor gibi tüm dükkanlarda göz alıcı birde iphone 5 gördümde artık neyse

    not : dükkanların camında "çin malı " satışımız yoktur yazıyor
  • 23-09-2012, 01:22:59
    #18
    hocam doğubankın 200 metre önünden geçme telefon almak için

    orjinal der kolpa çıkart, pasaport kaydı yapar 2 ay sonra düşer, telefonlara bakmazlar falan filan

    ben ordan 1 telefon aldım, ekiple adamın dükkanına gitmesem telefon elimde kalacaktı normal vatandaş nasıl yapacak çok kötü bir durum

    benim şahsi izlenimim 100 200 lira için ihmalkarlık yapıpta doğubankın düzgün olmayan esnafından alma

    ha orda da kaliteli esnaf var ama onların fiyatı zaten piyasada olan fiyat bi esprisi yok yani