Evet garantisiz aldım yazılımdan bilgim var ama yine birşey olursa götürürüm yardımcı olurlar 1-2 ay önce 1300 tlye aldım memnunum.Kuzenim nokiadan telefon aldı 2 yıl garantili camı kırıldı yapmadılar parayla yapıyoruz dediler