StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz hangi dükkandan aldınız doğubank'tan?

ben de s3 ile htc one x arasında kaldım ama s3'te karar kıldım en sonunda. 1300TL'ye garantisiz almaktansa 1500TL'ye telpa garantili alırım, ne imei sıkıntısı olur ne de başka bi'şey.
vallaha hocam benim aldıgım telefon şirinevlerdeydi ve aynı zamanda dogubankta dükkanları varmış onuda sonradan ögrenmiştim dogubankta şuan gözlemledigim kadarıyla çok az spot var kaçak mal satmıyorlar gibi. 1500tlye sıkıntısız alın hocam zaten garanti belge vs aldıktan sonra o dükkanla işin kalmıyor gibi tüm dükkanlarda göz alıcı birde iphone 5 gördümde artık neyse

not : dükkanların camında "çin malı " satışımız yoktur yazıyor