Evet garantisiz aldım yazılımdan bilgim var ama yine birşey olursa götürürüm yardımcı olurlar 1-2 ay önce 1300 tlye aldım memnunum.Kuzenim nokiadan telefon aldı 2 yıl garantili camı kırıldı yapmadılar parayla yapıyoruz dediler
siz hangi dükkandan aldınız doğubank'tan?
ben de s3 ile htc one x arasında kaldım ama s3'te karar kıldım en sonunda.

1300TL'ye garantisiz almaktansa 1500TL'ye telpa garantili alırım, ne imei sıkıntısı olur ne de başka bi'şey.