hocam doğubankın 200 metre önünden geçme telefon almak için
orjinal der kolpa çıkart, pasaport kaydı yapar 2 ay sonra düşer, telefonlara bakmazlar falan filan
ben ordan 1 telefon aldım, ekiple adamın dükkanına gitmesem telefon elimde kalacaktı normal vatandaş nasıl yapacak çok kötü bir durum
benim şahsi izlenimim 100 200 lira için ihmalkarlık yapıpta doğubankın düzgün olmayan esnafından alma
ha orda da kaliteli esnaf var ama onların fiyatı zaten piyasada olan fiyat bi esprisi yok yani