hocam doğubankın 200 metre önünden geçme telefon almak için

orjinal der kolpa çıkart, pasaport kaydı yapar 2 ay sonra düşer, telefonlara bakmazlar falan filan

ben ordan 1 telefon aldım, ekiple adamın dükkanına gitmesem telefon elimde kalacaktı normal vatandaş nasıl yapacak çok kötü bir durum

benim şahsi izlenimim 100 200 lira için ihmalkarlık yapıpta doğubankın düzgün olmayan esnafından alma

ha orda da kaliteli esnaf var ama onların fiyatı zaten piyasada olan fiyat bi esprisi yok yani