selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün dogu banktaydım başka telefonlar sordum ve en çok galaxy s3 vardı vitrinlerde fiyatına gelecek olursak spot 1.250 tl dediler orjinal kutulu garanti vs. 1500tl
hocam onların çoğu imei si klonlanmış cihazlar, yarın bi gün bakacaklar bu cihaz 3g ile giriyo imei 3310 imeisi sonra güm