bugün dogu banktaydım başka telefonlar sordum ve en çok galaxy s3 vardı vitrinlerde fiyatına gelecek olursak spot 1.250 tl dediler orjinal kutulu garanti vs. 1500tl
üstteki soru aynen geçerli o zaman dostum... spotlar garantisiz mi oluyor? ne tarz bi' sorunda götürebiliyoruz acaba? spot alınca her şey bitti destek falan yok satıcıyı artık tanımıyorum olayına mı dönüyor