Cuma günü gittim emniyete. Saat 1:30 gibi anca belgeleri teslim edebildim, akşam 5 gibide ehliyetimi aldım.
177.50 harç, 32.5 de ehliyet bedeliydi sanırım.
sürücü kursundan sertifikasını alan var mı?
14
●1.872
- 09-10-2007, 18:07:03Üyeliği durdurulduben böyle işgüzarlık görmedim.dün gittim sabah 10da.adımı bi kağıda yazdılar.26 ekimde gel dediler.Serfitikayı falanda almadılar oz aman gel ver dediler.26 sında evrakları verip 1 haftada onu bekleyeceğim yani.Böyle bişey başına gelen var mı?İk defa bu kadar uzun sürdüğünü görüyorum.