• 07-10-2007, 17:16:35
    #10
    Cuma günü gittim emniyete. Saat 1:30 gibi anca belgeleri teslim edebildim, akşam 5 gibide ehliyetimi aldım.

    177.50 harç, 32.5 de ehliyet bedeliydi sanırım.
  • 07-10-2007, 20:10:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bende yarın sabah gideceğim.12 ye kadar kabul ediyormuş trafik bu belgeleri.5 aydır ehliyeti bekliom ya arabayı aldık ehliyet beklioz yok böle bi işkence.Sabah saat 7-8 gibi açık mıdır acaba?
  • 09-10-2007, 18:07:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ben böyle işgüzarlık görmedim.dün gittim sabah 10da.adımı bi kağıda yazdılar.26 ekimde gel dediler.Serfitikayı falanda almadılar oz aman gel ver dediler.26 sında evrakları verip 1 haftada onu bekleyeceğim yani.Böyle bişey başına gelen var mı?İk defa bu kadar uzun sürdüğünü görüyorum.
  • 09-10-2007, 19:12:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bir önceki sınavdan almıştım bende ehliyeti..sınav sonucu açılklandıgı hafta direksiyon sınavına girdim p.tesi günüde sertifikayı alıp ehliyeti almıştım trafiğe götürüp verdikten 1 hafta sonrada ehliyeti aldım.Çok şükür kurtuldum bu dertten
  • 09-10-2007, 20:14:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bende 1 hafta fln bekliyordum bana 26 ekime gün veriyorlar.Yaw acaba başka ilçedeki emniyete gidemez miyim ona veremez miyim
  • 09-10-2007, 20:52:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaşlar bilgisi olanlara soruyorum.Ehliyet almak için ikamet ettiğim yere bağlı emniyetten almak mı zorundaymım?başka bir ilçe emniyetine gidip evraklarımı veremez miyim?şart mı yani bu