ben böyle işgüzarlık görmedim.dün gittim sabah 10da.adımı bi kağıda yazdılar.26 ekimde gel dediler.Serfitikayı falanda almadılar oz aman gel ver dediler.26 sında evrakları verip 1 haftada onu bekleyeceğim yani.Böyle bişey başına gelen var mı?İk defa bu kadar uzun sürdüğünü görüyorum.