Konu
sürücü kursundan sertifikasını alan var mı?
07-10-2007, 17:16:35
#10
G60
Cuma günü gittim emniyete. Saat 1:30 gibi anca belgeleri teslim edebildim, akşam 5 gibide ehliyetimi aldım.
177.50 harç, 32.5 de ehliyet bedeliydi sanırım.