• 01-10-2007, 00:00:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sürücü kursundan sertifikasını alan varmı arkadaşlar 23 ekim direksiyon sınavına girenlerden?benimki cuma günü verilecekmiş sözde öyle söylediler.halbuki 3 gün önce bazı sürücü kursları sertifikaları veriyormuş.burdan sertifikasını alan varmı?
  • 01-10-2007, 00:08:35
    #2
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Bazı sürücü kurslarının zahmet edip de emniyete gidip bi zahmet almaları gerekiyor. Benim sürücü kursumda pek nazlanmıştı Beklemekten başka çare yok adamların keyiflerini bekleyeceksin
  • 01-10-2007, 00:16:04
    #3
    Bende daha almadım sertifikamı. Başka tanıdıklardan ehliyetini alan bile var ama. Kursa, kursun keyfine göre değişiyor.

    Benim yazıldığım kursta yüzlerce kişi vardı. Bu sertifikanın alınabilme zamanını artırabiliyor da olabilir.
  • 01-10-2007, 00:33:38
    #4
    Valla ben 25 mayıstamı ne girmiştim direksiyon sınavına 31 mayısta ehliyetimi aldım Birgün emniyet bekletti ama bura ufak bilmiyorum büyük şehirlerde nasıl.
  • 01-10-2007, 14:33:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Atalay Sürücü Kursu,ehliyet fiyatları,özel direksiyon dersi,kadıköyde sürücü kursu,arabayı nasıl kullanabilirim, marmara üniversitesi öğrencilerine
    "22 - 23 Eylül 2007 Direksiyon sınavının Sertifikaları çıkmıştır."
    bu yazıyı cuma günü gördüm bu sürücü kursunda.yazıldığım sürücü kursuna içimden baya bi dua ettim
    bana cuma günü diyorlar bu hafta bakalım ne durumda olacak.
  • 04-10-2007, 19:31:32
    #6
    Emniyete ne kadar yatıyor bilen var mı? Yarın belgelerimi emniyete vereceğim, ona göre yanıma para alayım.

    Birde sabahtan versem akşama çıkar mı ehliyet Ankara'da.
  • 04-10-2007, 19:49:43
    #7
    G60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emniyete ne kadar yatıyor bilen var mı? Yarın belgelerimi emniyete vereceğim, ona göre yanıma para alayım.
    Birde sabahtan versem akşama çıkar mı ehliyet Ankara'da.
    Ankarada çıkar mı bilmem ama emniyete değilde vergi dairesinemi ne 210 milyona yakın para verilmişti diye biliyorum.Yada vergi dairesi ve emniyet birlikte 210 milyondu.
  • 04-10-2007, 19:52:02
    #8
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankarada çıkar mı bilmem ama emniyete değilde vergi dairesinemi ne 210 milyona yakın para verilmişti diye biliyorum.Yada vergi dairesi ve emniyet birlikte 210 milyondu.
    emniyete 30 gibi bi para veriyorsun 186 ytl de vergi dairesine vermiştim zam gelmemiştir herhalde

    yanına 250 al sen ne olur ne olmaz
  • 07-10-2007, 15:31:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bugün sabah gidip sürücü kursundan sertifikamı alıp 25 ytl ücretimi ödemiş bulunmaktayım.Alanlara hayırlı olsun.Alamayanlarada allah sabır versin