Konu
sürücü kursundan sertifikasını alan var mı?
01-10-2007, 00:33:38
#4
EFO
Valla ben 25 mayıstamı ne girmiştim direksiyon sınavına 31 mayısta ehliyetimi aldım
Birgün emniyet bekletti ama bura ufak bilmiyorum büyük şehirlerde nasıl.