Konu
sürücü kursundan sertifikasını alan var mı?
07-10-2007, 15:31:17
#9
TReX
Üyeliği durduruldu
bugün sabah gidip sürücü kursundan sertifikamı alıp 25 ytl ücretimi ödemiş bulunmaktayım.Alanlara hayırlı olsun.Alamayanlarada allah sabır versin