bir önceki sınavdan almıştım bende ehliyeti..sınav sonucu açılklandıgı hafta direksiyon sınavına girdim p.tesi günüde sertifikayı alıp ehliyeti almıştım trafiğe götürüp verdikten 1 hafta sonrada ehliyeti aldım.Çok şükür kurtuldum bu dertten