bende yarın sabah gideceğim.12 ye kadar kabul ediyormuş trafik bu belgeleri.5 aydır ehliyeti bekliom ya arabayı aldık ehliyet beklioz yok böle bi işkence.Sabah saat 7-8 gibi açık mıdır acaba?