evet arkadaşlar bilgisi olanlara soruyorum.Ehliyet almak için ikamet ettiğim yere bağlı emniyetten almak mı zorundaymım?başka bir ilçe emniyetine gidip evraklarımı veremez miyim?şart mı yani bu