Otomatikler DSG şanzıman olmadiği müddetçe çok yakar bence.
Ayrıca kaçan her araba yakar!
Bilgi için teşekkürler.
Bmw 116i M ve Jetta 1.6 Tour..
49
●5.654
- 26-08-2012, 17:28:46Üyeliği durduruldudsg şanzıman benim araçt0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2012, 01:44:40Uzun zaman 3.20 kullandım, daha sonra 2 sene önce bir kia sorento aldım,(baba arabası
3.20'yi satıp) Sorento gayet rahat ve iyi bir araba olmasına rağmen 3.20 yi nasıl aradığımı bilemezsiniz. Şimdilerdede hayalim olan m3 e92 için paralar biriktiriyorum. sizede kesinlikle 1.16'yı tavsiye ederim
Bmw'yi Tafsiye Ederim. Şimdiden Hayırlı Olsun Allah Kaza Bela Vermesin İnşallah.