• 26-08-2012, 16:27:46
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Otomatikler DSG şanzıman olmadiği müddetçe çok yakar bence.

    Ayrıca kaçan her araba yakar!

    Bilgi için teşekkürler.
  • 26-08-2012, 17:18:16
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    [B]enimle [M]aceraya [W]armısın ?

    Arkadaşlar Hiçbi Araba Bmw Tadını Vermez Şahsi Görüşüm Bmw'yi Tafsiye Ederim. Şimdiden Hayırlı Olsun Allah Kaza Bela Vermesin İnşallah.
  • 26-08-2012, 17:28:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatikler DSG şanzıman olmadiği müddetçe çok yakar bence.

    Ayrıca kaçan her araba yakar!

    Bilgi için teşekkürler.
    dsg şanzıman benim araç
  • 26-08-2012, 17:41:55
    #22
    jetta bu durumda biraz daha iyi olabilir ama kesinlikle 116i
  • 26-08-2012, 20:25:08
    #23
    bmw akar baya ucuzmus yalnız bı arızası falan mı var ki?
  • 26-08-2012, 20:43:22
    #24
    Kurumsal PLUS
    2011 Jetta 1.6 kullanıyorum son derece memnunum. BMW görüntü itibariyle daha güzel ama iş yapıyorsan kesinlikle jetta / passat tipi araçların gideri daha fazla. Hele bu BMW, Jetta'ya rakip bile olamaz.
  • 26-08-2012, 20:58:45
    #25
    hacı bende bu modelini almayı düşünüyordum bmw nin yakıtı içtiğini duydum ve araç sınıfına göre ağır kalıyormuş gitmiyormuş servis fiyatları çok pahalıymış audi a3 düşünebilirsin..
  • 27-08-2012, 01:44:40
    #26
    Meta ADS Hizmetleri
    Uzun zaman 3.20 kullandım, daha sonra 2 sene önce bir kia sorento aldım,(baba arabası
    3.20'yi satıp) Sorento gayet rahat ve iyi bir araba olmasına rağmen 3.20 yi nasıl aradığımı bilemezsiniz. Şimdilerdede hayalim olan m3 e92 için paralar biriktiriyorum. sizede kesinlikle 1.16'yı tavsiye ederim
  • 27-08-2012, 02:12:04
    #27
    BMW güzel arabadır bendede bmw 318i var.