• 26-08-2012, 13:50:41
    #10
    Bende haftaya bir araç alacağım. Aynı şekilde bmw 1.16i alacaktım. Vazgeçirdiler beni aynı sebeplerden ötürü. Pahalı olması, satışının ağır olması, çok fazla yakması. Bende Opel Astra bakmaya başladım. Muhtemelen haftaya opel astra alacağım. Seneye 1.20d düşünüyorum.

    Karar tamamen sana kalmış. Her iki tarafıda çok iyi ele almışsın aslında
  • 26-08-2012, 13:50:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bende 1.9 tdi jetta var 100kmde 8 litre falan yakıyor.
  • 26-08-2012, 13:55:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 1.9 tdi jetta var 100kmde 8 litre falan yakıyor.
    Şehir içi değildir bu sanırım doğru mu? Şehir dışı olsa gerek.

    Peki pulu ne kadardır? Yıllık bakımları hakkında bilgi verir misiniz? Sizdeki kaç model. Tavsiye ediyor musunuz? Ve Jettadan önce hangi araç vardı sizde? Bu çok önemli çünkü.
  • 26-08-2012, 14:10:58
    #13
    @t0praK hocam 1.20d nasıl sizce?
  • 26-08-2012, 14:15:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    SmiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @t0praK hocam 1.20d nasıl sizce?
    120D haketmiyor o parayı. 2005 model 45.000 50.000TL

    Ona vereceğim parayı 2012 C4 ya da 2011 C5 alırım.

    Ya da Bmw olacaksa tercih 2006 316i alınır.

    Ki o kadar paramda yok.
  • 26-08-2012, 14:40:17
    #15
    Jettanın km fazla değil mi ?
  • 26-08-2012, 15:00:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    delimanyak06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jettanın km fazla değil mi ?
    Parasına göre
  • 26-08-2012, 15:22:20
    #17
    farkedilmek istiyorsanız bmw
  • 26-08-2012, 16:04:56
    #18
    Üyeliği durduruldu
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şehir içi değildir bu sanırım doğru mu? Şehir dışı olsa gerek.

    Peki pulu ne kadardır? Yıllık bakımları hakkında bilgi verir misiniz? Sizdeki kaç model. Tavsiye ediyor musunuz? Ve Jettadan önce hangi araç vardı sizde? Bu çok önemli çünkü.
    kiralık benim araç filo kiralamadan jettadan önce clio vardı clio symbol u benzinliğe sokmuyordum nerdeyse otomatik benim araç düzgün kullanımda o şekilde yakıyor gaza basmaya karar verdiğini zaman 11 12 litre yakıyor