Bende haftaya bir araç alacağım. Aynı şekilde bmw 1.16i alacaktım. Vazgeçirdiler beni aynı sebeplerden ötürü. Pahalı olması, satışının ağır olması, çok fazla yakması. Bende Opel Astra bakmaya başladım. Muhtemelen haftaya opel astra alacağım. Seneye 1.20d düşünüyorum.
Karar tamamen sana kalmış. Her iki tarafıda çok iyi ele almışsın aslında
bende 1.9 tdi jetta var 100kmde 8 litre falan yakıyor.
Şehir içi değildir bu sanırım doğru mu? Şehir dışı olsa gerek.
Peki pulu ne kadardır? Yıllık bakımları hakkında bilgi verir misiniz? Sizdeki kaç model. Tavsiye ediyor musunuz? Ve Jettadan önce hangi araç vardı sizde? Bu çok önemli çünkü.
Şehir içi değildir bu sanırım doğru mu? Şehir dışı olsa gerek.
Peki pulu ne kadardır? Yıllık bakımları hakkında bilgi verir misiniz? Sizdeki kaç model. Tavsiye ediyor musunuz? Ve Jettadan önce hangi araç vardı sizde? Bu çok önemli çünkü.
kiralık benim araç filo kiralamadan jettadan önce clio vardı clio symbol u benzinliğe sokmuyordum nerdeyse otomatik benim araç düzgün kullanımda o şekilde yakıyor gaza basmaya karar verdiğini zaman 11 12 litre yakıyor