• 28-08-2012, 18:02:50
    #37
    Administrator
    DenGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizzat eski jetta kullanıcısı olarak araba çok yakıyor yakıtı dışında hiçbir sorunum yoktu 50kuruş yakıyordu km ye
    yine iyimiş benim Honda Civic km'de 52 kuruş yakıyor
  • 28-08-2012, 18:09:48
    #38
    kesinlikle jetta derim bende bmw 3.20cd vardi 2007 model satip 2012 1.16i aldim bin pismanim
  • 28-08-2012, 21:19:42
    #39
    Üyeliği durduruldu
    JackIsBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle jetta derim bende bmw 3.20cd vardi 2007 model satip 2012 1.16i aldim bin pismanim
    Bende de 2000 model 316i vardı. Açıkçası Bmw'nin herşeyini çok iyi bilirim. Test amaçlı Konak çeşme yolunda biraz hız yaptım berbat demem belki ama tatmin etmedi. Konak girişinde belediyenin hemen yanında bir üst geçit var 70le gidiyorum ama farkında değilim. 316i gibi sanıyorum ama feci şekilde yanıldım.

    316i bendeyken Km başı açık yazmak gerekirse 60kuruş civarı yakıyordu. Pek zoruma gitmiyordu doğrusu. Çünkü değiyordu. Zaten pazar hariç yatıyordu araba ama pazar günleri şehir içi 300 400km yapıyordu.

    116i tahminlerime göre 50 veya 55kuruş civarı yakmaktadır. Bana 316i'deki bagaj hacmini sürüş konforunu ve havayı vermiyorsa tercihlerimden dışardadır. 316ilere baktiğimda ise 200.000Km üstü. Bunada hiç gerek yok

    Jetta ortalama şehir içi 35 40kuruş yakar diye tahmin ediyorum. Her koşulda Jetta ağir bastiğindan kararımız Jetta.


    SmiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam audi a4 gördüm ve beğendim istersen bir araştır güzel yani
    2006 model altı audiler işime yaramaz. 2006 ve üstü ise 35000tl'den başlar gider.. O da bizi aşar.

    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine iyimiş benim Honda Civic km'de 52 kuruş yakıyor
    Muhtemelen 2004 Modeldir. ve otomatik vitestir. Motoruna lafım yoktur ama 52kuruş yakıyorsa 316i tercih etmelisiniz Bari konfor performans keyif ve havası var..
  • 28-08-2012, 21:38:46
    #40
    Sakın O İlanda ki Jetta'yı Alma...

    Bmw 116i boşver.

    Jetta 1.6 Comfortline Düşün... Tour'lar Satılmıyor...

    Benim 2007 JETTA 1.6 FSI COMFORTLINE var... Harika Bir Araba...

    Kesinlikle Tavsiye Ederim.

    Birde Renk Olarak Gümüş Gri ve Siyah Al. Öbürlerini Alma Satarken Sıkıntı Olur.

    Jetta Hakkında Bütün Soruları Sorabilirsin...
  • 28-08-2012, 22:51:21
    #41
    Üyeliği durduruldu
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın O İlanda ki Jetta'yı Alma...

    Bmw 116i boşver.

    Jetta 1.6 Comfortline Düşün... Tour'lar Satılmıyor...

    Benim 2007 JETTA 1.6 FSI COMFORTLINE var... Harika Bir Araba...

    Kesinlikle Tavsiye Ederim.

    Birde Renk Olarak Gümüş Gri ve Siyah Al. Öbürlerini Alma Satarken Sıkıntı Olur.

    Jetta Hakkında Bütün Soruları Sorabilirsin...
    İlandaki araçlar örnektir. Daha öncede yazmıştım. Siyah asla almam. Asıl siyahı satarken sıkıntı yaşıyorum

    Jettaya karar kılınmıştır. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
  • 29-08-2012, 18:18:47
    #42
    Üyeliği durduruldu


    Adana'dan bugün aynı renk aynı tampon ve aynı fara sahip bir Jetta sahiplendik

    Rengi biraz daha açık. Jantlar değişik. Fotolarını yarına yüklerim inşaAllah.

    Onun dışında aynı. Tavanda Folyo yerine orjinal Sunroof var.

    Adana Mersin otobanında 190'a vurdum MaşaAllah uçak gibiydi.

    Bmw 316i kullanıcısı olarak onu bana hiç aratmadı.
  • 29-08-2012, 18:37:48
    #43
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Adana'dan bugün aynı renk aynı tampon ve aynı fara sahip bir Jetta sahiplendik

    Rengi biraz daha açık. Jantlar değişik. Fotolarını yarına yüklerim inşaAllah.

    Onun dışında aynı. Tavanda Folyo yerine orjinal Sunroof var.

    Adana Mersin otobanında 190'a vurdum MaşaAllah uçak gibiydi.

    Bmw 316i kullanıcısı olarak onu bana hiç aratmadı.
    hayırlı olsun kaça geldi
  • 29-08-2012, 18:44:01
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkür ederim.

    2006 Model 50.Bin KM'de 28.500TL

    Orjinal değişensiz ve boyasız.

    Renk olarak burdakinin aynısı diyebilirim.
  • 29-08-2012, 18:49:36
    #45
    hayırlı olsun hocam