DenGe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bmw 116i M ve Jetta 1.6 Tour..
49
●5.654
- 28-08-2012, 18:02:50Administratoryine iyimiş benim Honda Civic km'de 52 kuruş yakıyor
- 28-08-2012, 18:09:48kesinlikle jetta derim
bende bmw 3.20cd vardi 2007 model satip 2012 1.16i aldim bin pismanim
- 28-08-2012, 21:19:42Üyeliği durdurulduBende de 2000 model 316i vardı. Açıkçası Bmw'nin herşeyini çok iyi bilirim. Test amaçlı Konak çeşme yolunda biraz hız yaptım berbat demem belki ama tatmin etmedi. Konak girişinde belediyenin hemen yanında bir üst geçit var 70le gidiyorum ama farkında değilim. 316i gibi sanıyorum ama feci şekilde yanıldım.JackIsBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
316i bendeyken Km başı açık yazmak gerekirse 60kuruş civarı yakıyordu. Pek zoruma gitmiyordu doğrusu. Çünkü değiyordu. Zaten pazar hariç yatıyordu araba ama pazar günleri şehir içi 300 400km yapıyordu.
116i tahminlerime göre 50 veya 55kuruş civarı yakmaktadır. Bana 316i'deki bagaj hacmini sürüş konforunu ve havayı vermiyorsa tercihlerimden dışardadır. 316ilere baktiğimda ise 200.000Km üstü. Bunada hiç gerek yok
Jetta ortalama şehir içi 35 40kuruş yakar diye tahmin ediyorum. Her koşulda Jetta ağir bastiğindan kararımız Jetta.
2006 model altı audiler işime yaramaz. 2006 ve üstü ise 35000tl'den başlar gider.. O da bizi aşar.SmiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen 2004 Modeldir. ve otomatik vitestir. Motoruna lafım yoktur ama 52kuruş yakıyorsa 316i tercih etmelisinizCoşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bari konfor performans keyif ve havası var..
- 28-08-2012, 21:38:46Sakın O İlanda ki Jetta'yı Alma...
Bmw 116i boşver.
Jetta 1.6 Comfortline Düşün... Tour'lar Satılmıyor...
Benim 2007 JETTA 1.6 FSI COMFORTLINE var... Harika Bir Araba...
Kesinlikle Tavsiye Ederim.
Birde Renk Olarak Gümüş Gri ve Siyah Al. Öbürlerini Alma Satarken Sıkıntı Olur.
Jetta Hakkında Bütün Soruları Sorabilirsin... - 28-08-2012, 22:51:21Üyeliği durdurulduİlandaki araçlar örnektir. Daha öncede yazmıştım. Siyah asla almam. Asıl siyahı satarken sıkıntı yaşıyorumMyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Jettaya karar kılınmıştır. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler. - 29-08-2012, 18:18:47Üyeliği durduruldu

Adana'dan bugün aynı renk aynı tampon ve aynı fara sahip bir Jetta sahiplendik
Rengi biraz daha açık. Jantlar değişik. Fotolarını yarına yüklerim inşaAllah.
Onun dışında aynı. Tavanda Folyo yerine orjinal Sunroof var.
Adana Mersin otobanında 190'a vurdum MaşaAllah uçak gibiydi.
Bmw 316i kullanıcısı olarak onu bana hiç aratmadı. - 29-08-2012, 18:37:48hayırlı olsun kaça geldit0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bmw 3.20cd vardi 2007 model satip 2012 1.16i aldim bin pismanim
