kesinlikle jetta derim

bende bmw 3.20cd vardi 2007 model satip 2012 1.16i aldim bin pismanim
Bende de 2000 model 316i vardı. Açıkçası Bmw'nin herşeyini çok iyi bilirim. Test amaçlı Konak çeşme yolunda biraz hız yaptım berbat demem belki ama tatmin etmedi. Konak girişinde belediyenin hemen yanında bir üst geçit var 70le gidiyorum ama farkında değilim. 316i gibi sanıyorum ama feci şekilde yanıldım.
316i bendeyken Km başı açık yazmak gerekirse 60kuruş civarı yakıyordu. Pek zoruma gitmiyordu doğrusu. Çünkü değiyordu. Zaten pazar hariç yatıyordu araba ama pazar günleri şehir içi 300 400km yapıyordu.
116i tahminlerime göre 50 veya 55kuruş civarı yakmaktadır. Bana 316i'deki bagaj hacmini sürüş konforunu ve havayı vermiyorsa tercihlerimden dışardadır. 316ilere baktiğimda ise 200.000Km üstü. Bunada hiç gerek yok
Jetta ortalama şehir içi 35 40kuruş yakar diye tahmin ediyorum. Her koşulda Jetta ağir bastiğindan kararımız Jetta.
hocam audi a4 gördüm ve beğendim istersen bir araştır güzel yani
2006 model altı audiler işime yaramaz. 2006 ve üstü ise 35000tl'den başlar gider.. O da bizi aşar.
yine iyimiş benim Honda Civic km'de 52 kuruş yakıyor
Muhtemelen 2004 Modeldir. ve otomatik vitestir. Motoruna lafım yoktur ama 52kuruş yakıyorsa 316i tercih etmelisiniz

Bari konfor performans keyif ve havası var..