DenGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizzat eski jetta kullanıcısı olarak araba çok yakıyor yakıtı dışında hiçbir sorunum yoktu 50kuruş yakıyordu km ye
yine iyimiş benim Honda Civic km'de 52 kuruş yakıyor