Bende bu aralar arabalara bakıyorum Audi A4 gözüme takıldı fiyatı da uygun görünüşü de güzel ne kadar yakıyor bilmiyorum ama Lpg ile yakıtta düşürülebilir .Peşin 35 güzel bişe bulunur
Bu hoşuma gitti biraz km fazla okadar : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94427578/detay
Bmw 116i M ve Jetta 1.6 Tour..
49
●5.654
- 27-08-2012, 10:59:52AdministratorAraba alım ve satımlarda kesinlikle internet ortamında yazılan yazılara bakmayın sadece lokal boya var demelere bakmayın özellikle söylüyorum alacağınız aracın yetkili servisine gidin araca baktırın raporunu alın eğer sağlamsa aracı alabilirsiniz. internette 2 parça lokal boya var sadece dedi bir arkadaş gittik araca bakmaya raporu bi aldık arac pertten dönmüş
dikkat edin Çevremdeki dostlarım olsun ben olayım bunun faydasını çok gördük.
- 28-08-2012, 00:45:44Üyeliği durdurulduKendime göre yaptiğim hesap
Bmw'nin artıları
Havası ve görünüşü var.
Eksileri.
Bakımları ağır.
Satışı ağır.
Yakıt konusunda tasarruflu değildir.
Parçaları oldukça pahallıdır.
Jettaya göre yol tutuşu pek iyi sayılmaz.
Model olarak düşüktür.
Minik bir kasası olmasına rağmen pek seri değildir.
Jettanın artıları.
Görünüş olarak gayet iyi..
Yol tutuşu mükemmel.
Oldukça seri.
Yakıt konusunda tasarruflu.
Satışı oldukça hızlı.
Bakımı kalitesine göre oldukça iyi.
Parçaları her türlü temin edilebilir.
Model olarak yüksektir.
Şu durumda Bmw sadece Havası için alınabilir. Jetta olarak şimdilik karar veriyoruz. Bir Bmw kullanıcısı ve ağır bir hastası olarak Jetta ile yeni bir aşk doğururuz inşaAllah.
dikkat edin Çevremdeki dostlarım olsun ben olayım bunun faydasını çok gördük.
ben olsam bmw i alırdım