Kendime göre yaptiğim hesap

Bmw'nin artıları

Havası ve görünüşü var.

Eksileri.

Bakımları ağır.
Satışı ağır.
Yakıt konusunda tasarruflu değildir.
Parçaları oldukça pahallıdır.
Jettaya göre yol tutuşu pek iyi sayılmaz.
Model olarak düşüktür.
Minik bir kasası olmasına rağmen pek seri değildir.

Jettanın artıları.

Görünüş olarak gayet iyi..
Yol tutuşu mükemmel.
Oldukça seri.
Yakıt konusunda tasarruflu.
Satışı oldukça hızlı.
Bakımı kalitesine göre oldukça iyi.
Parçaları her türlü temin edilebilir.
Model olarak yüksektir.

Şu durumda Bmw sadece Havası için alınabilir. Jetta olarak şimdilik karar veriyoruz. Bir Bmw kullanıcısı ve ağır bir hastası olarak Jetta ile yeni bir aşk doğururuz inşaAllah.