Bende haftaya bir araç alacağım. Aynı şekilde bmw 1.16i alacaktım. Vazgeçirdiler beni aynı sebeplerden ötürü. Pahalı olması, satışının ağır olması, çok fazla yakması. Bende Opel Astra bakmaya başladım. Muhtemelen haftaya opel astra alacağım. Seneye 1.20d düşünüyorum.

Karar tamamen sana kalmış. Her iki tarafıda çok iyi ele almışsın aslında