Uzun zaman 3.20 kullandım, daha sonra 2 sene önce bir kia sorento aldım,(baba arabası
3.20'yi satıp) Sorento gayet rahat ve iyi bir araba olmasına rağmen 3.20 yi nasıl aradığımı bilemezsiniz. Şimdilerdede hayalim olan m3 e92 için paralar biriktiriyorum. sizede kesinlikle 1.16'yı tavsiye ederim