2011 Jetta 1.6 kullanıyorum son derece memnunum. BMW görüntü itibariyle daha güzel ama iş yapıyorsan kesinlikle jetta / passat tipi araçların gideri daha fazla. Hele bu BMW, Jetta'ya rakip bile olamaz.