t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatikler DSG şanzıman olmadiği müddetçe çok yakar bence.

Ayrıca kaçan her araba yakar!

Bilgi için teşekkürler.
dsg şanzıman benim araç