• 18-08-2012, 12:59:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bunların AKP ile ilgisi olmadığını söyleyenlere gülüyorum. Memlekette olan biten herşeyin sorumlusu hükümettir.

    Olaya gelince;
    İleri demokrasinin ürünü.
    Alıştırılıyoruz, hepsine alıştırılıyoruz.
  • 18-08-2012, 13:09:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar da anca generalleri, puşi takanları, facebookta red hack haberi paylaşanları, 1 mayısa gidenleri, parasız eğitim isteyen öğrencileri içeri atar.

    İşin traji komik yanıda şu "puşi" takan genc terör örgütü üyesi olmakla yargılanıyor, teröristle sarmaş dolan olupta iltifat yağdıran bu şerefsizlere bişey yok ama.

    Hep pkk pkk, hataydaki muhalifleride unutmayalım. Bizim için pkk neyse, suriye içinde hataydaki sözde muhalifler o'dur.
    Esrar içen şehzadeler, 50 kilo uyuşturucu ile yakalanıpta serbest bırakılan yeğen. Siz kurarsınız canım o çok sevdiğiniz osmanlıyı.
    Arkadaşlar şuanda türkiyede ki en iyi hükümet bu var mı daha iyisi ona oy verelim?
    Mhp mi yoksa chp mi? Haa bdp demek isteyenlerde vardır içinizde biliyorum.
    Bu arada esrar için şehzadeler demişsin o zamanlarda yaşadın mı da bu kadar net konuşabiliyorsun?
  • 18-08-2012, 13:16:55
    #12
    70lerin devyol başkanı ertuğrul özkökte pkklıların yanında.
  • 18-08-2012, 13:19:14
    #13
    Üyeliği durduruldu
    KroMaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şuanda türkiyede ki en iyi hükümet bu var mı daha iyisi ona oy verelim?
    Mhp mi yoksa chp mi? Haa bdp demek isteyenlerde vardır içinizde biliyorum.
    Bu arada esrar için şehzadeler demişsin o zamanlarda yaşadın mı da bu kadar net konuşabiliyorsun?
    Mhp'nin tek başına iktidar olduğu dönemi yaşadın, gördünmü?
    Chp'nin tek başına iktidar olduğu dönemi yaşadın, gördünmü?

    Muhalefeti savunmuyorum.
    Daha iyisi varmı diyorsun, daha iyisi için ne yaptın?


    Ayrıca arkadaş hükümetten bahsediyor, osmanlı filan değil.

    http://www.radikal.com.tr/Radikal.as...icleID=1054496

    50 Kilo esrar ile yakalanıp içiciyim demek kundakdaki bebekleri bile güldürür.
  • 18-08-2012, 14:25:40
    #14
    Regnos.com
    Ne çok bilmişleriniz var ya. Lafı atıyonuz ortaya sonra kemküm ediyonuz. Adam vatanı sattı sildi süpürdü. Asıl vatansever insanları içeri tıktı. Ordu diye birşey bırakmadı. Pkk yı baş tacı etti. O kadar şehit veriyoruz geldiğinden beri. Hala çıkıp burada ondan daha iyisi varmı diyo ya ??? Adamlar zehiri lokumun içine tıkıp yediriyo. Sizde yiyiyorsunuz hala. Gözünüzü sevem yeter artık ya açın gözünüzü. Ok yaydan çıkmış arkadaş.
  • 18-08-2012, 14:35:29
    #15
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyide bunun ne farki var karsisinda terorist gordugu halde askerine vur demeyen ve belkide o askerin sehit olmasina neden olan komutandan (bir cok askerden gelen kisi boyle anlatiyor). cikar meselesi hepsi hepside Allahtan bulsun


    bunlari o meclise sokanlarin da .. sirf bu goruntuler yuzunden almayin su meclise sunlari tepkisiz kalinmasin bu adilere
  • 18-08-2012, 14:42:09
    #16
    KroMaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ak partinin mantığı yeni bir Osmanlı yaratmak. Bunuda hoşgörü ile yapmak istiyorlar. Anlamışsındır umarım.
    Siyasetten anlamıyosun diyene bak kardeşim yaa. sizin gibi eski kafalar 2 çuval makarnaya kanan tipler.
  • 18-08-2012, 17:07:17
    #17
    Her siyaset konusunda oldugu gibi 3-5 kişi çıkmış Akp'ye saydırıyor,
    Çogunuz babanızdan duydugunuz çevrenizden duyduklarınızın etkisi ile ve üstüne kendide bişeyler ekleyerek hükümeti eleştiriyor,
    Şuandakinden farklı bir hükümet şuankindan daha iyi bir konuma türkiyeyi getiremez,
    Yok neymiş amerikanın kuklasiymis,ya arkadaş bu devirde güçlünün yanında olucaksınki , güçsüz devletler gibi yok olup gitmiyesin,
    Çok şey yazabilirim ama biliyorumki ne yazarsam yazayım kafalar bir defa doldurulmuş
    Dolu bir şeyi bir daha dolduramaz üstüne ekleyemeyiz.
  • 18-08-2012, 17:17:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her siyaset konusunda oldugu gibi 3-5 kişi çıkmış Akp'ye saydırıyor,
    Çogunuz babanızdan duydugunuz çevrenizden duyduklarınızın etkisi ile ve üstüne kendide bişeyler ekleyerek hükümeti eleştiriyor,
    Şuandakinden farklı bir hükümet şuankindan daha iyi bir konuma türkiyeyi getiremez,
    Yok neymiş amerikanın kuklasiymis,ya arkadaş bu devirde güçlünün yanında olucaksınki , güçsüz devletler gibi yok olup gitmiyesin,
    Çok şey yazabilirim ama biliyorumki ne yazarsam yazayım kafalar bir defa doldurulmuş
    Dolu bir şeyi bir daha dolduramaz üstüne ekleyemeyiz.
    Alıntı
    Çogunuz babanızdan duydugunuz çevrenizden duyduklarınızın etkisi ile ve üstüne kendide bişeyler ekleyerek hükümeti eleştiriyor
    Çok merak ediyorsan söyleyeyim; Babam AKP'li ve Üzülerek söylüyorumki çoğumuzun babası AKP'li. Babasından birşeyler duyarak ve medyada çıkan her habere inanarak Hükümeti savunan sensin.

    Alıntı
    Şuandakinden farklı bir hükümet şuankindan daha iyi bir konuma türkiyeyi getiremez
    Böyle birşey söylemeye erdoğan bile cesaret edemez. Neye dayanarak bunu söyleyebiliyorsunuz?

    Alıntı
    Yok neymiş amerikanın kuklasiymis,ya arkadaş bu devirde güçlünün yanında olucaksınki , güçsüz devletler gibi yok olup gitmiyesin,
    Kuklası değilmi? Çok uzağa değil yakın tarihe bakmak yeterli. Libya olayına bakınız, Suriye olayına bakınız. Daha kanıt gerekiyormu? İlla çıkıp kendisi mi ilan etmeli?

    Güçlünün yanında olmak diye birşey yok. Çıkarların doğrultusunda hareket edeceksin. Bu ülkenin amerikadan ne çıkarı olabilir acaba? Sürekli kuyumuzu kazan ABD'den ne çıkarımız var da biz bilmiyoruz? PKK'yı besleyip operasyonlara engel olmak Türkiye devletinin çıkarınamıdır?

    Alıntı
    Çok şey yazabilirim ama biliyorumki ne yazarsam yazayım kafalar bir defa doldurulmuş
    Aynı şeyi sizin için düşünüyoruz. Ne söylersek söyleyelim, doğru yolu bulamıyorsunuz.