Bunların AKP ile ilgisi olmadığını söyleyenlere gülüyorum. Memlekette olan biten herşeyin sorumlusu hükümettir.
Olaya gelince;
İleri demokrasinin ürünü.
Alıştırılıyoruz, hepsine alıştırılıyoruz.
Böylesini ne duydum ne gördüm...
28
●1.839
- 18-08-2012, 13:09:15Üyeliği durdurulduArkadaşlar şuanda türkiyede ki en iyi hükümet bu var mı daha iyisi ona oy verelim?kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mhp mi yoksa chp mi? Haa bdp demek isteyenlerde vardır içinizde biliyorum.
Bu arada esrar için şehzadeler demişsin o zamanlarda yaşadın mı da bu kadar net konuşabiliyorsun? - 18-08-2012, 13:16:5570lerin devyol başkanı ertuğrul özkökte pkklıların yanında.
- 18-08-2012, 13:19:14Üyeliği durdurulduMhp'nin tek başına iktidar olduğu dönemi yaşadın, gördünmü?KroMaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chp'nin tek başına iktidar olduğu dönemi yaşadın, gördünmü?
Muhalefeti savunmuyorum.
Daha iyisi varmı diyorsun, daha iyisi için ne yaptın?
Ayrıca arkadaş hükümetten bahsediyor, osmanlı filan değil.
http://www.radikal.com.tr/Radikal.as...icleID=1054496
50 Kilo esrar ile yakalanıp içiciyim demek kundakdaki bebekleri bile güldürür. - 18-08-2012, 14:25:40Ne çok bilmişleriniz var ya. Lafı atıyonuz ortaya sonra kemküm ediyonuz. Adam vatanı sattı sildi süpürdü. Asıl vatansever insanları içeri tıktı. Ordu diye birşey bırakmadı. Pkk yı baş tacı etti. O kadar şehit veriyoruz geldiğinden beri. Hala çıkıp burada ondan daha iyisi varmı diyo ya ??? Adamlar zehiri lokumun içine tıkıp yediriyo. Sizde yiyiyorsunuz hala. Gözünüzü sevem yeter artık ya açın gözünüzü. Ok yaydan çıkmış arkadaş.
- 18-08-2012, 14:35:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.iyide bunun ne farki var karsisinda terorist gordugu halde askerine vur demeyen ve belkide o askerin sehit olmasina neden olan komutandan (bir cok askerden gelen kisi boyle anlatiyor). cikar meselesi hepsi hepside Allahtan bulsun
bunlari o meclise sokanlarin da .. sirf bu goruntuler yuzunden almayin su meclise sunlari tepkisiz kalinmasin bu adilere - 18-08-2012, 14:42:09Siyasetten anlamıyosun diyene bak kardeşim yaa. sizin gibi eski kafalar 2 çuval makarnaya kanan tipler.KroMaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2012, 17:07:17Her siyaset konusunda oldugu gibi 3-5 kişi çıkmış Akp'ye saydırıyor,
Çogunuz babanızdan duydugunuz çevrenizden duyduklarınızın etkisi ile ve üstüne kendide bişeyler ekleyerek hükümeti eleştiriyor,
Şuandakinden farklı bir hükümet şuankindan daha iyi bir konuma türkiyeyi getiremez,
Yok neymiş amerikanın kuklasiymis,ya arkadaş bu devirde güçlünün yanında olucaksınki , güçsüz devletler gibi yok olup gitmiyesin,
Çok şey yazabilirim ama biliyorumki ne yazarsam yazayım kafalar bir defa doldurulmuş
Dolu bir şeyi bir daha dolduramaz üstüne ekleyemeyiz. - 18-08-2012, 17:17:54Üyeliği durduruldukalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok merak ediyorsan söyleyeyim; Babam AKP'li ve Üzülerek söylüyorumki çoğumuzun babası AKP'li. Babasından birşeyler duyarak ve medyada çıkan her habere inanarak Hükümeti savunan sensin.Alıntı
Böyle birşey söylemeye erdoğan bile cesaret edemez. Neye dayanarak bunu söyleyebiliyorsunuz?Alıntı
Kuklası değilmi? Çok uzağa değil yakın tarihe bakmak yeterli. Libya olayına bakınız, Suriye olayına bakınız. Daha kanıt gerekiyormu? İlla çıkıp kendisi mi ilan etmeli?Alıntı
Güçlünün yanında olmak diye birşey yok. Çıkarların doğrultusunda hareket edeceksin. Bu ülkenin amerikadan ne çıkarı olabilir acaba? Sürekli kuyumuzu kazan ABD'den ne çıkarımız var da biz bilmiyoruz? PKK'yı besleyip operasyonlara engel olmak Türkiye devletinin çıkarınamıdır?
Aynı şeyi sizin için düşünüyoruz. Ne söylersek söyleyelim, doğru yolu bulamıyorsunuz.Alıntı