• 18-08-2012, 20:45:17
    #28
    Bu videodan sonra bdp nin pkk lı olduğunu anladıysanız ne yorum yapın ne kafa şişirin. Herkesin aynı kafada olmasını beklemek aptallıktır. Ak partiliside olur, Chp liside, Mhp liside... Herkesin görüşü kendinedir, farkli görüşlere saygınız yoksa büyüyün öyle gelin. Burda sırf egonuzu tatmin edeceksiniz diye başkalarının kalbini kırmaya gerek yok.
  • 19-08-2012, 12:56:48
    #29
    hiç olmazsa "oslo"daki gibi gizli görüşmüyorlar, görüştükten sonra da, görüşen şerefsizdir demiyorlar, değil mi?