Konu
Böylesini ne duydum ne gördüm...
19-08-2012, 12:56:48
#29
benikaydet
hiç olmazsa "oslo"daki gibi gizli görüşmüyorlar, görüştükten sonra da, görüşen şerefsizdir demiyorlar, değil mi?