Arkadaşlar şuanda türkiyede ki en iyi hükümet bu var mı daha iyisi ona oy verelim?
Mhp mi yoksa chp mi? Haa bdp demek isteyenlerde vardır içinizde biliyorum.
Bu arada esrar için şehzadeler demişsin o zamanlarda yaşadın mı da bu kadar net konuşabiliyorsun?
Mhp'nin tek başına iktidar olduğu dönemi yaşadın, gördünmü?
Chp'nin tek başına iktidar olduğu dönemi yaşadın, gördünmü?
Muhalefeti savunmuyorum.
Daha iyisi varmı diyorsun, daha iyisi için ne yaptın?
Ayrıca arkadaş hükümetten bahsediyor, osmanlı filan değil.
http://www.radikal.com.tr/Radikal.as...icleID=1054496
50 Kilo esrar ile yakalanıp içiciyim demek kundakdaki bebekleri bile güldürür.