Ne çok bilmişleriniz var ya. Lafı atıyonuz ortaya sonra kemküm ediyonuz. Adam vatanı sattı sildi süpürdü. Asıl vatansever insanları içeri tıktı. Ordu diye birşey bırakmadı. Pkk yı baş tacı etti. O kadar şehit veriyoruz geldiğinden beri. Hala çıkıp burada ondan daha iyisi varmı diyo ya ??? Adamlar zehiri lokumun içine tıkıp yediriyo. Sizde yiyiyorsunuz hala. Gözünüzü sevem yeter artık ya açın gözünüzü. Ok yaydan çıkmış arkadaş.