Bunların AKP ile ilgisi olmadığını söyleyenlere gülüyorum. Memlekette olan biten herşeyin sorumlusu hükümettir.

Olaya gelince;
İleri demokrasinin ürünü.
Alıştırılıyoruz, hepsine alıştırılıyoruz.