Her siyaset konusunda oldugu gibi 3-5 kişi çıkmış Akp'ye saydırıyor,
Çogunuz babanızdan duydugunuz çevrenizden duyduklarınızın etkisi ile ve üstüne kendide bişeyler ekleyerek hükümeti eleştiriyor,
Şuandakinden farklı bir hükümet şuankindan daha iyi bir konuma türkiyeyi getiremez,
Yok neymiş amerikanın kuklasiymis,ya arkadaş bu devirde güçlünün yanında olucaksınki , güçsüz devletler gibi yok olup gitmiyesin,
Çok şey yazabilirim ama biliyorumki ne yazarsam yazayım kafalar bir defa doldurulmuş
Dolu bir şeyi bir daha dolduramaz üstüne ekleyemeyiz.