Her siyaset konusunda oldugu gibi 3-5 kişi çıkmış Akp'ye saydırıyor,
Çogunuz babanızdan duydugunuz çevrenizden duyduklarınızın etkisi ile ve üstüne kendide bişeyler ekleyerek hükümeti eleştiriyor,
Şuandakinden farklı bir hükümet şuankindan daha iyi bir konuma türkiyeyi getiremez,
Yok neymiş amerikanın kuklasiymis,ya arkadaş bu devirde güçlünün yanında olucaksınki , güçsüz devletler gibi yok olup gitmiyesin,
Çok şey yazabilirim ama biliyorumki ne yazarsam yazayım kafalar bir defa doldurulmuş
Dolu bir şeyi bir daha dolduramaz üstüne ekleyemeyiz.
Alıntı
Çogunuz babanızdan duydugunuz çevrenizden duyduklarınızın etkisi ile ve üstüne kendide bişeyler ekleyerek hükümeti eleştiriyor
Çok merak ediyorsan söyleyeyim; Babam AKP'li ve Üzülerek söylüyorumki çoğumuzun babası AKP'li. Babasından birşeyler duyarak ve medyada çıkan her habere inanarak Hükümeti savunan sensin.
Alıntı
Şuandakinden farklı bir hükümet şuankindan daha iyi bir konuma türkiyeyi getiremez
Böyle birşey söylemeye erdoğan bile cesaret edemez. Neye dayanarak bunu söyleyebiliyorsunuz?
Alıntı
Yok neymiş amerikanın kuklasiymis,ya arkadaş bu devirde güçlünün yanında olucaksınki , güçsüz devletler gibi yok olup gitmiyesin,
Kuklası değilmi? Çok uzağa değil yakın tarihe bakmak yeterli. Libya olayına bakınız, Suriye olayına bakınız. Daha kanıt gerekiyormu? İlla çıkıp kendisi mi ilan etmeli?
Güçlünün yanında olmak diye birşey yok. Çıkarların doğrultusunda hareket edeceksin. Bu ülkenin amerikadan ne çıkarı olabilir acaba? Sürekli kuyumuzu kazan ABD'den ne çıkarımız var da biz bilmiyoruz? PKK'yı besleyip operasyonlara engel olmak Türkiye devletinin çıkarınamıdır?
Alıntı
Çok şey yazabilirim ama biliyorumki ne yazarsam yazayım kafalar bir defa doldurulmuş
Aynı şeyi sizin için düşünüyoruz. Ne söylersek söyleyelim, doğru yolu bulamıyorsunuz.