• 10-08-2012, 19:19:40
    #28
    Üyeliği durduruldu
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akp'li değilim, ama sırf muhalefet etmek için muhalefet etmeyin.
    Akp ne yaparsa iyidir diyen gruptan hiç bir farkınız yok bence. Az biraz medyayı ,gündemi ,gazeteleri takip eden biri olsaydınız bu soruyu sorma ihtiyacı hissedip komik duruma düşmezdiniz.
    Medyayı günlük değil her saat başı takip ediyorum ve çok çok iyi biliyorum devlet adamlarının verdikleri demeçleri.

    Örneğin, Geçimli saldırısında ölen PKK'lılar için "Tüm Türkiye olarak ölen PKK'lıalr için üzülelim" cümlesini kuran AKP'li insan bozması organizmayı çok iyi biliyorum.

    Abdullah Öcalan'ı paşa yapalım, Bodrum'da tatile gönderelim diyek AKP'li hangi insan türüne ait olduğu belli olmayan heriflerin varlığını çok iyi biliyorum.

    Abdullah Öcalan!a af çıksın, serbest bırakılsın diyen AKP'li insan bozmalarını da çok iyi biliyorum.

    Medyayı "işim gereği" her saat başı takip ediyorum, sen ne kadar takip ediyorsun?
  • 10-08-2012, 19:21:54
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Ben demiştim tartışma çıkar diye

    Ama durumu iyi görenleri de anlamak mümkün değil. Tuzları kuru galiba. Doğunun ne durumda olduğunu işsizlik durumlarından haberleri yok sanıyorum.

    Ya da en kötüsü farklı fikire ve düşünceye sahip insanların artık nasıl çıtını bile çıkaramadıklarını göremiyorlar.

    Ya da insanların artık rahatlıkla Atatürk'ü sevmiyorum diyebildiği bir ülkeye dönüştüğmüzü göremiyorlar.
  • 10-08-2012, 20:34:07
    #30
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Medyayı günlük değil her saat başı takip ediyorum ve çok çok iyi biliyorum devlet adamlarının verdikleri demeçleri.
    Örneğin, Geçimli saldırısında ölen PKK'lılar için "Tüm Türkiye olarak ölen PKK'lıalr için üzülelim" cümlesini kuran AKP'li insan bozması organizmayı çok iyi biliyorum.
    Abdullah Öcalan'ı paşa yapalım, Bodrum'da tatile gönderelim diyek AKP'li hangi insan türüne ait olduğu belli olmayan heriflerin varlığını çok iyi biliyorum.
    Abdullah Öcalan!a af çıksın, serbest bırakılsın diyen AKP'li insan bozmalarını da çok iyi biliyorum.
    Medyayı "işim gereği" her saat başı takip ediyorum, sen ne kadar takip ediyorsun?

    Okuyabilirsiniz ama algılama yeteneginizin gelişmediği için doğru anlayamadığınızı düşünüyorum.

    Arkadaş 1 tane bile iyi şeylerin olmadığından bahsetmiş.

    Benim yaşıtlarım hikaye dinlerken ben gazete okuyordum.


    Arkadaş 1 tane bille iyi işlerin yapılmadığından bahsetmiş. Sizde aynı düşünceye mi sahibsiniz? Hemen atladınız?
    İçinden cımbızla o kelimeyi seçmişsiniz...
  • 10-08-2012, 21:01:39
    #31
    Üyeliği durduruldu
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyabilirsiniz ama algılama yeteneginizin gelişmediği için doğru anlayamadığınızı düşünüyorum.
    Arkadaş 1 tane bile iyi şeylerin olmadığından bahsetmiş.
    Benim yaşıtlarım hikaye dinlerken ben gazete okuyordum.
    Arkadaş 1 tane bille iyi işlerin yapılmadığından bahsetmiş. Sizde aynı düşünceye mi sahibsiniz? Hemen atladınız?
    İçinden cımbızla o kelimeyi seçmişsiniz...
    Buyurun söyleyin bir tane iyi bir şey biz de bilelim.

    Üniversite harçları kaldırılacak dediler, hadi iyi haber dedik bu sefer bi işe yaradılar dedik işin altından bambaşka şeyler çıktı.

    Neler mi çıktı?

    Çok araştırmacı birine benziyorsun sen köşe yazarlarını oku bakalım işin altından neler çıkmış?

    Böyle politik ağızlarla değil, somut haberlerle gel karşıma ben de sana işin asıl amacını kanıtlarıyla sunayım.

    Hadi iyi olumlu tek bir şey söyle AKP'nin yaptığı? bekliyorum. Ha bu arada bana demişsinya cımbızla içinden çekmişsin diye, sana cımbızla çekmene de müsade veriyorum istediğin kadar cımbızla çekebilirsin
  • 10-08-2012, 22:13:29
    #32
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akp'li değilim, ama sırf muhalefet etmek için muhalefet etmeyin.
    Akp ne yaparsa iyidir diyen gruptan hiç bir farkınız yok bence. Az biraz medyayı ,gündemi ,gazeteleri takip eden biri olsaydınız bu soruyu sorma ihtiyacı hissedip komik duruma düşmezdiniz.
    bana bu sitelerle "http://www.hadis.biz/ " gelme. parayı siz ve sizin gibi dindar görünüp her türlü pisliği yiyen adamlarsınız.
    sizin gözünüzde izmirde, oruç tutmayan insanlar mehmetçiğe kan verdi diye kafire, gavura çıktı adları. memleketi satan siz akplilersiniz.yarın köpeği olduğunuz abd'nin uluslar arası fahi*esi geliyor. bakalım ne emirler yağdıracak sizin ele başınıza.. 11 ağustostan sonraki gündemi iyi takip edin.. hani birde demişsin ya gündemi takip etmiyorsun diye.2 dk yüz yüze görüşelim 2 dk içinde gündemden bahsetmeye kalksam ağzını açıp 1 tek kelime söyleyemezsin akp lehine...

    yaşın 21. bir çok şeyi sen bilmiyorsun. sağdan soldan duyduğun lafları gelip burda bize satıyorsun. yok gündemi takip edin yok algılama yeteneğiniz yok felan filan...

    birde böyle çok insan sarrafıymışsın gibi beni tanımadan etmeden hakkımda gündemi takip etmediğiniz anlaşılıyor felan vs tarzı şeyler yazmıyormusun....

    neyse sen git kuran okurmuş gibi yap fetullah amcana iyi görün.amerikadan sitene hit sağlar o
  • 10-08-2012, 22:19:17
    #33
    Sonumuz acık ve net soyluyorum boyle gıderse Fılıstın gıbı Lıbya gıbı olacak parayla sattıgımız topraklarımız ıcın elımızde sapanlarla savasacagız
  • 10-08-2012, 22:21:36
    #34
    konu kilit
  • 10-08-2012, 22:23:43
    #35
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonumuz acık ve net soyluyorum boyle gıderse Fılıstın gıbı Lıbya gıbı olacak parayla sattıgımız topraklarımız ıcın elımızde sapanlarla savasacagız
    bunları artık 5 yaşındaki çocuk biliyor. ama işte 5 yaşındaki çocuğun aklına bile sahip olmayan %50 lik kesim bunları görmek İSTEMİYOR. neden ? 2 kilo kömür 2 kilo makarna tatlı geldi.. bugün gidin bakın cemaat evlerinin önünde duran arabalara... hepsi son marka lüks arabalar... adamların bir eli yağda bir eli balda.. ülke bölünmüş kimin umrunda....

    komşularla sıfır sorun dedin. düşman olmadığımız komşu kalmadı...
    açılım dedin. bin yüz küsür şehit verdin...
    imf ye borç bilmem ne kadar kaldı dedin, ülkede satılmadık yer bırakmadın..

    daha neler neler...

    bunları yazıyoruz da anlayan kim... bizimkisi bir umut hani 1-2 kişininde olsa gözünü açmak...

    yakında halk ayaklanacak... o zaman ne b*k yiyeceksiniz sayın akp ve yandaşçıları ? yemin ederim öyle birşey olursa ilk yapacağım şey cemaat evlerini taşlamak olacak.
  • 10-08-2012, 23:20:09
    #36
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bu sitelerle "http://www.hadis.biz/ " gelme. parayı siz ve sizin gibi dindar görünüp her türlü pisliği yiyen adamlarsınız.
    sizin gözünüzde izmirde, oruç tutmayan insanlar mehmetçiğe kan verdi diye kafire, gavura çıktı adları. memleketi satan siz akplilersiniz.yarın köpeği olduğunuz abd'nin uluslar arası fahi*esi geliyor. bakalım ne emirler yağdıracak sizin ele başınıza.. 11 ağustostan sonraki gündemi iyi takip edin.. hani birde demişsin ya gündemi takip etmiyorsun diye.2 dk yüz yüze görüşelim 2 dk içinde gündemden bahsetmeye kalksam ağzını açıp 1 tek kelime söyleyemezsin akp lehine...
    yaşın 21. bir çok şeyi sen bilmiyorsun. sağdan soldan duyduğun lafları gelip burda bize satıyorsun. yok gündemi takip edin yok algılama yeteneğiniz yok felan filan...
    birde böyle çok insan sarrafıymışsın gibi beni tanımadan etmeden hakkımda gündemi takip etmediğiniz anlaşılıyor felan vs tarzı şeyler yazmıyormusun....
    neyse sen git kuran okurmuş gibi yap fetullah amcana iyi görün.amerikadan sitene hit sağlar o

    Uslubuna bakınca hiç dikkate alınmayacak bir insansın.

    1.Dini site sahibi olduğum için konuşmam gerektiği anayasanın hangi maddesinde yazıyor?
    2.Sitemden herhangi bir gelir elde etmiyorum, hizmet amacı ile kullanıyorum. Ama bunu senin gibi zevatın anlayacagını hiç düşünmüyorum.
    3. İzmir hakkında ki yorumumu önceki mesajımdan görebilirsin. Önyargını cahiliyetine veriyorum. Ve izmire gavur diyenlerden hiç bir farkının olmadığını düşüyorum. Hatta senin durumun daha vahim, kendi acziyetini göremeyecek kadar cahilsin.
    4.Akp'li olmadıgımı belirttigim halde "köpek" tabirini kullanma cürretini nereden alıyorsun.
    5. Müneccimlik yapmışsın, sen beni nerden tanıyorsun? Aklı evvel zat?
    6.Sanane benim kuran okuyup , okumamamdan.
    7.Belirttigin cemaatle uzaktan yakından alakam yok.


    Senin gibi kör cahileri gördükçe acıyorum.
    Benden sana tavsiye önyargılarını yıkmaya çalış, panaroyaklaşmışsın iyice.
    Tartışmaya açık ol, her insan hata yapabilir, bende sende. Her tartışana köpek diyerek seviyesizlgni belli etme ki. Adam yerine konasın.

    Hoş , senin gibi insanlarda kendini çağdaş, demokratik , insan haklarına saygılı görüyorya. Acıyorum o kelimelere.

    Ben konuda din alıp, satmamışken konuyu tamamen şahsıma indirgedin.

    Oku biraz oku.


    Biriktirdigin kapaklarla kendine oyuncak alırsın artık..


    Son mesajımdır, şahsımı konu edinen mesajları pm atarak bildirin. Yada tel verin saygı sevgi çercevisinde konuşalım....