Medyayı günlük değil her saat başı takip ediyorum ve çok çok iyi biliyorum devlet adamlarının verdikleri demeçleri.
Örneğin, Geçimli saldırısında ölen PKK'lılar için "Tüm Türkiye olarak ölen PKK'lıalr için üzülelim" cümlesini kuran AKP'li insan bozması organizmayı çok iyi biliyorum.
Abdullah Öcalan'ı paşa yapalım, Bodrum'da tatile gönderelim diyek AKP'li hangi insan türüne ait olduğu belli olmayan heriflerin varlığını çok iyi biliyorum.
Abdullah Öcalan!a af çıksın, serbest bırakılsın diyen AKP'li insan bozmalarını da çok iyi biliyorum.
Medyayı "işim gereği" her saat başı takip ediyorum, sen ne kadar takip ediyorsun?
Okuyabilirsiniz ama algılama yeteneginizin gelişmediği için doğru anlayamadığınızı düşünüyorum.
Arkadaş 1 tane bile iyi şeylerin olmadığından bahsetmiş.
Benim yaşıtlarım hikaye dinlerken ben gazete okuyordum.
Arkadaş 1 tane bille iyi işlerin yapılmadığından bahsetmiş. Sizde aynı düşünceye mi sahibsiniz? Hemen atladınız?
İçinden cımbızla o kelimeyi seçmişsiniz...