Ben demiştim tartışma çıkar diye

Ama durumu iyi görenleri de anlamak mümkün değil. Tuzları kuru galiba. Doğunun ne durumda olduğunu işsizlik durumlarından haberleri yok sanıyorum.

Ya da en kötüsü farklı fikire ve düşünceye sahip insanların artık nasıl çıtını bile çıkaramadıklarını göremiyorlar.

Ya da insanların artık rahatlıkla Atatürk'ü sevmiyorum diyebildiği bir ülkeye dönüştüğmüzü göremiyorlar.