By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana bu sitelerle "http://www.hadis.biz/ " gelme. parayı siz ve sizin gibi dindar görünüp her türlü pisliği yiyen adamlarsınız.
sizin gözünüzde izmirde, oruç tutmayan insanlar mehmetçiğe kan verdi diye kafire, gavura çıktı adları. memleketi satan siz akplilersiniz.yarın köpeği olduğunuz abd'nin uluslar arası fahi*esi geliyor. bakalım ne emirler yağdıracak sizin ele başınıza.. 11 ağustostan sonraki gündemi iyi takip edin.. hani birde demişsin ya gündemi takip etmiyorsun diye.2 dk yüz yüze görüşelim 2 dk içinde gündemden bahsetmeye kalksam ağzını açıp 1 tek kelime söyleyemezsin akp lehine...
yaşın 21. bir çok şeyi sen bilmiyorsun. sağdan soldan duyduğun lafları gelip burda bize satıyorsun. yok gündemi takip edin yok algılama yeteneğiniz yok felan filan...
birde böyle çok insan sarrafıymışsın gibi beni tanımadan etmeden hakkımda gündemi takip etmediğiniz anlaşılıyor felan vs tarzı şeyler yazmıyormusun....
neyse sen git kuran okurmuş gibi yap fetullah amcana iyi görün.amerikadan sitene hit sağlar o

Uslubuna bakınca hiç dikkate alınmayacak bir insansın.

1.Dini site sahibi olduğum için konuşmam gerektiği anayasanın hangi maddesinde yazıyor?
2.Sitemden herhangi bir gelir elde etmiyorum, hizmet amacı ile kullanıyorum. Ama bunu senin gibi zevatın anlayacagını hiç düşünmüyorum.
3. İzmir hakkında ki yorumumu önceki mesajımdan görebilirsin. Önyargını cahiliyetine veriyorum. Ve izmire gavur diyenlerden hiç bir farkının olmadığını düşüyorum. Hatta senin durumun daha vahim, kendi acziyetini göremeyecek kadar cahilsin.
4.Akp'li olmadıgımı belirttigim halde "köpek" tabirini kullanma cürretini nereden alıyorsun.
5. Müneccimlik yapmışsın, sen beni nerden tanıyorsun? Aklı evvel zat?
6.Sanane benim kuran okuyup , okumamamdan.
7.Belirttigin cemaatle uzaktan yakından alakam yok.


Senin gibi kör cahileri gördükçe acıyorum.
Benden sana tavsiye önyargılarını yıkmaya çalış, panaroyaklaşmışsın iyice.
Tartışmaya açık ol, her insan hata yapabilir, bende sende. Her tartışana köpek diyerek seviyesizlgni belli etme ki. Adam yerine konasın.

Hoş , senin gibi insanlarda kendini çağdaş, demokratik , insan haklarına saygılı görüyorya. Acıyorum o kelimelere.

Ben konuda din alıp, satmamışken konuyu tamamen şahsıma indirgedin.

Oku biraz oku.


Biriktirdigin kapaklarla kendine oyuncak alırsın artık..


Son mesajımdır, şahsımı konu edinen mesajları pm atarak bildirin. Yada tel verin saygı sevgi çercevisinde konuşalım....