Okuyabilirsiniz ama algılama yeteneginizin gelişmediği için doğru anlayamadığınızı düşünüyorum.
Arkadaş 1 tane bile iyi şeylerin olmadığından bahsetmiş.
Benim yaşıtlarım hikaye dinlerken ben gazete okuyordum.
Arkadaş 1 tane bille iyi işlerin yapılmadığından bahsetmiş. Sizde aynı düşünceye mi sahibsiniz? Hemen atladınız?
İçinden cımbızla o kelimeyi seçmişsiniz...
Buyurun söyleyin bir tane iyi bir şey biz de bilelim.
Üniversite harçları kaldırılacak dediler, hadi iyi haber dedik bu sefer bi işe yaradılar dedik işin altından bambaşka şeyler çıktı.
Neler mi çıktı?
Çok araştırmacı birine benziyorsun sen köşe yazarlarını oku bakalım işin altından neler çıkmış?
Böyle politik ağızlarla değil, somut haberlerle gel karşıma ben de sana işin asıl amacını kanıtlarıyla sunayım.
Hadi iyi olumlu tek bir şey söyle AKP'nin yaptığı? bekliyorum. Ha bu arada bana demişsinya cımbızla içinden çekmişsin diye, sana cımbızla çekmene de müsade veriyorum istediğin kadar cımbızla çekebilirsin