• 10-08-2012, 23:38:22
    #37
    Dün : bıçak kemiğe dayandı...
    Bugün : bıçak kemiğe dayandı ...
    Yarın : bıçak kemiğe dayandı...
    Yıllar sonra : bıçak kemiğe dayandı...

    al sana Türkiye
  • 10-08-2012, 23:41:28
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba: Seviyeli bir şekilde ortamı germeden tartışırsak sevinirim.
    "gereksiz mesajlar silinmiştir."
    iyi forumlar dilerim.
  • 10-08-2012, 23:44:31
    #39
    Gargamel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba: Seviyeli bir şekilde ortamı germeden tartışırsak sevinirim.
    "gereksiz mesajlar silinmiştir."
    iyi forumlar dilerim.
    Arkadaşın yaptığı hakaretlerden dolayı banlanmasını taleb ediyorum.
    Eğer hatam varsa aynı kural benim için de geçerli olsun.
  • 10-08-2012, 23:47:21
    #40
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın yaptığı hakaretlerden dolayı banlanmasını taleb ediyorum.
    Eğer hatam varsa aynı kural benim için de geçerli olsun.
    Banlamıyoruz artık bu gibi siyasi konulardan ,

    Sebebe gelelim arkadaşlar 10 yaşında değiliz tartışacağız , fakat ricam silinen postlardaki gibi aşağılarcasına değil bir elin 5 parmağı aynı olmadığı gibi bizlerde aynı değiliz herkesin düşüncesine saygı duymak zorundayız ,

    Velev ki saygı duymayacaksanız sakince bir paylaşım ortamı olmayacaksa ben açıkcası kitleme taraftarıyım ,

    Hepimiz aynı vatanın evlatlarıyız elbette olan her soruna karşılıksız kalamayız yorumsuz kalamayız yine altını çiziyorum ideolojisi olmayan insan bence yaşamıyordur.
    • benikaydet
    benikaydet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-08-2012, 23:47:22
    #41
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın yaptığı hakaretlerden dolayı banlanmasını taleb ediyorum.
    Eğer hatam varsa aynı kural benim için de geçerli olsun.
    benim mesajımı okumuşsundur inşallah moderatör arkadaş silmeden önce...
    bende bu arkadaşın banlanmasını talep ediyorum. damarıma bastı.
  • 10-08-2012, 23:50:48
    #42
    Hükümet değişecek, şuanki hükümetin yaptığı gibi eski hükümet (akp) üyesi, yandaşı içeri alınacak. Yeni hükümet terör olaylarını çok azaltacak, sonra hükümet tekrar değişecek eski hükümet içeriye alınacak, terör artacak, bıçak artık bir yerimize girecek üç beş tanede bilim adamımız öldürülecek. Forumlarda bir sürü klavye erkeği türeyecek, vatan kurtarılacak, İlluminati konuşulacak. 2020 yılında falan Amerika-Suriye+yandaşları İran'a girecek. Nükleer santraller ve hava üsleri bombalanırken nükleer serpinti Türkiye-Avrupa ve Rusya bölgesine ulaşacak, büyük bir nükleer savaştan sonra büyük güçlerin istediği nüfus indirme operasyonu başarıyla yerine getirilmiş olacak. Türkiye büyük ihtimalle BBC'de verilen haritalarla benzer bir hal alıp birkaç yıl hainlere daha sonrada BOP'nin parçası olmak üzere yola koyulacak.

    Elbette birileri çıkıp hop birader bu gidişat ne birşeyler yapalım ilme yönelelim derde ülkeye fayda sağlarsa ibre biraz sapabilir birkaç yıl daha ömrümüz olur.
  • 10-08-2012, 23:53:13
    #43
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uslubuna bakınca hiç dikkate alınmayacak bir insansın.
    1.Dini site sahibi olduğum için konuşmam gerektiği anayasanın hangi maddesinde yazıyor?
    2.Sitemden herhangi bir gelir elde etmiyorum, hizmet amacı ile kullanıyorum. Ama bunu senin gibi zevatın anlayacagını hiç düşünmüyorum.
    3. İzmir hakkında ki yorumumu önceki mesajımdan görebilirsin. Önyargını cahiliyetine veriyorum. Ve izmire gavur diyenlerden hiç bir farkının olmadığını düşüyorum. Hatta senin durumun daha vahim, kendi acziyetini göremeyecek kadar cahilsin.
    4.Akp'li olmadıgımı belirttigim halde "köpek" tabirini kullanma cürretini nereden alıyorsun.
    5. Müneccimlik yapmışsın, sen beni nerden tanıyorsun? Aklı evvel zat?
    6.Sanane benim kuran okuyup , okumamamdan.
    7.Belirttigin cemaatle uzaktan yakından alakam yok.
    Senin gibi kör cahileri gördükçe acıyorum.
    Benden sana tavsiye önyargılarını yıkmaya çalış, panaroyaklaşmışsın iyice.
    Tartışmaya açık ol, her insan hata yapabilir, bende sende. Her tartışana köpek diyerek seviyesizlgni belli etme ki. Adam yerine konasın.
    Hoş , senin gibi insanlarda kendini çağdaş, demokratik , insan haklarına saygılı görüyorya. Acıyorum o kelimelere.
    Ben konuda din alıp, satmamışken konuyu tamamen şahsıma indirgedin.
    Oku biraz oku.
    Biriktirdigin kapaklarla kendine oyuncak alırsın artık..
    Son mesajımdır, şahsımı konu edinen mesajları pm atarak bildirin. Yada tel verin saygı sevgi çercevisinde konuşalım....
    bak SEVGİLİ küçük kardeşim. sana tek bir fotoğraf koyayım eğer 21 yaşını hakediyorsan 1 kareden çok şey çıkartırsın kendine.tamam mı benim CANIM kardeşim ?





    sizin başınızdaki adam GÜZEL kardeşim, din üzerinden siyaset yapıyor CANIM kardeşim.Maalesef GÜZEL kardeşim sizin gibi cahillerde bu masalı yiyor. Uyanmanız dileğiyle GÜZEL ÜLKEMDEKİ cahil KARDEŞLERİM..
  • 10-08-2012, 23:56:50
    #44
    RHSBILISIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlamıyoruz artık bu gibi siyasi konulardan ,
    Sebebe gelelim arkadaşlar 10 yaşında değiliz tartışacağız , fakat ricam silinen postlardaki gibi aşağılarcasına değil bir elin 5 parmağı aynı olmadığı gibi bizlerde aynı değiliz herkesin düşüncesine saygı duymak zorundayız ,
    Velev ki saygı duymayacaksanız sakince bir paylaşım ortamı olmayacaksa ben açıkcası kitleme taraftarıyım ,
    Hepimiz aynı vatanın evlatlarıyız elbette olan her soruna karşılıksız kalamayız yorumsuz kalamayız yine altını çiziyorum ideolojisi olmayan insan bence yaşamıyordur.
    Siyaset saygı çercevesi içlnde yapılır, aksi taktirde terorizm başlar...
    Köpek , gerizekalı hakarete girmiyorsa. Bu arkadaş gibi yüzsüz + saygısızlar burayı oyun parkına cevirecektir.

    Bu kategoriden banlanmamı istiyorum.

    Madem ki suç değil. Bana da cevap hakkı doğar.
    Arkadaşın söyledigi hakaret boyutundaki sözlerin katmerlisini iade ediyorum...
    Köpek ve gerizekalı karaktersiz insanlara r10 göz yummamalı....
  • 10-08-2012, 23:57:41
    #45
    Arkadan gelen yeni nesili gördügüm de hiç iyi bir gelecegi olacagını düşünmüyorum ben.