falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın yaptığı hakaretlerden dolayı banlanmasını taleb ediyorum.
Eğer hatam varsa aynı kural benim için de geçerli olsun.
Banlamıyoruz artık bu gibi siyasi konulardan ,

Sebebe gelelim arkadaşlar 10 yaşında değiliz tartışacağız , fakat ricam silinen postlardaki gibi aşağılarcasına değil bir elin 5 parmağı aynı olmadığı gibi bizlerde aynı değiliz herkesin düşüncesine saygı duymak zorundayız ,

Velev ki saygı duymayacaksanız sakince bir paylaşım ortamı olmayacaksa ben açıkcası kitleme taraftarıyım ,

Hepimiz aynı vatanın evlatlarıyız elbette olan her soruna karşılıksız kalamayız yorumsuz kalamayız yine altını çiziyorum ideolojisi olmayan insan bence yaşamıyordur.