Arkadaşın yaptığı hakaretlerden dolayı banlanmasını taleb ediyorum.
Eğer hatam varsa aynı kural benim için de geçerli olsun.
Banlamıyoruz artık bu gibi siyasi konulardan ,
Sebebe gelelim arkadaşlar 10 yaşında değiliz tartışacağız , fakat ricam silinen postlardaki gibi aşağılarcasına değil bir elin 5 parmağı aynı olmadığı gibi bizlerde aynı değiliz herkesin düşüncesine saygı duymak zorundayız ,
Velev ki saygı duymayacaksanız sakince bir paylaşım ortamı olmayacaksa ben açıkcası kitleme taraftarıyım ,
Hepimiz aynı vatanın evlatlarıyız elbette olan her soruna karşılıksız kalamayız yorumsuz kalamayız yine altını çiziyorum
ideolojisi olmayan insan bence yaşamıyordur.