• 10-08-2012, 15:52:11
    #19
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin lafının altında bişeyler yatıyor,her laf igneli,
    Millet neler ile ugraşıyor,suanda ülkemiz genel olarak oldukça iyi durumda.
    Kıldırı kılcık bişey olsada birene laf atsam derdine düşmüş herkes,
    gelecektede daha iyi olur diye düşünüyorum..
    Ve o ülkede kimse bir daha düşünemedi.
  • 10-08-2012, 15:53:50
    #20
    Herşey güzel olacak tek gereken biraz sabır.
  • 10-08-2012, 15:56:28
    #21
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıra türkiye'ye de gelecek bu kadar açık ve net söylüyorum
    Gerçekten düşündürücü bu ihtimal İran lı komutanda aynı şeyi söyledi.
  • 10-08-2012, 16:30:34
    #22
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten düşündürücü bu ihtimal İran lı komutanda aynı şeyi söyledi.
    İran falan şuan pkk ya destek veriyor.Bunu pkklı bir kız söylemişti.
  • 10-08-2012, 17:30:22
    #23
    Bu soruyu en iyi Murat ide cevaplar.
  • 10-08-2012, 17:54:52
    #24
    Soruya soruyla cevap,

    Terör örgütünü bitirmeye yönelik kaç operasyon yapıldı son dönemde?

    Sadece hava operasyonu ile terör biter mi?

    Neden hiç terör örgütü üst düzey yöneticisi yakalanmıyor? Öldürülmüyor?

    Tamamen savunmaya çekilmiş bir ordu nasıl zafer kazanır?

    Türk hükümeti Amerika'yı kaç sefer eleştirmiştir? Genelkurmay sitelerinde gezen haritalara rağmen!

    Esad'ın düşmesine kart oynandı. Peki Esad düşmezse? Esad düşerse yönetime ne kadar güvenebiliriz? Irak yönetimi ortada.

    Neden Maliki ile ara bozuk, neden Barzani ile iyiyiz? Eğer petrol içinse, Kuzey Suriye'nin PYD'nin eline geçmesi durumunda Türkiye'nin by-pass olacağı bilinmiyor mu? (Tartus)

    Daha onlarcasını yazarım ama...
  • 10-08-2012, 18:17:30
    #25
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin lafının altında bişeyler yatıyor,her laf igneli,
    Millet neler ile ugraşıyor,suanda ülkemiz genel olarak oldukça iyi durumda.
    Kıldırı kılcık bişey olsada birene laf atsam derdine düşmüş herkes,
    gelecektede daha iyi olur diye düşünüyorum..

    yazmayayım yazmayayım diyorum dayanamıyorum...

    ALLAH AŞKINA SAYIN AKP'Lİ ARKADAŞIM. 1 TEK İYİ OLAN BİRŞEY GÖSTER ?

    ufak kıyısından köşesinden 1 tek iyi birşey söyle eyvallah çekeyim sana ?
  • 10-08-2012, 18:17:30
    #26
    Üyeliği durduruldu
    SmiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İran falan şuan pkk ya destek veriyor.Bunu pkklı bir kız söylemişti.
    Canım kardeşim Türkiye'de suriyeli muhaliflere destek veriyor, gerek medya olsun gerek baştakilerin açıklamaları olsun. Türkiye için pkk neyse, suriye içinde muhalifler o'dur. Baas rejimini yıkmaya çalışanlar gerçek muhalif falan değil, muhalif kılığındaki emperyalist güçler. Türkiye'deki satılmış medya esadı katil, diktatör olarak gösteriyor, tıpkı kaddafi'de olduğu gibi.

    Suriye düşecek sıra er yada geç bizim ülkemize gelecek, baştakiler kendini kurtarır peki bizler ne yapacağız. Biraz ileri görüşlü düşünün lütfen..
  • 10-08-2012, 18:33:59
    #27
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazmayayım yazmayayım diyorum dayanamıyorum...
    ALLAH AŞKINA SAYIN AKP'Lİ ARKADAŞIM. 1 TEK İYİ OLAN BİRŞEY GÖSTER ?
    ufak kıyısından köşesinden 1 tek iyi birşey söyle eyvallah çekeyim sana ?
    Akp'li değilim, ama sırf muhalefet etmek için muhalefet etmeyin.
    Akp ne yaparsa iyidir diyen gruptan hiç bir farkınız yok bence. Az biraz medyayı ,gündemi ,gazeteleri takip eden biri olsaydınız bu soruyu sorma ihtiyacı hissedip komik duruma düşmezdiniz.