kalitelihostorg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiye'nin geleceğini nasıl görüyorsunuz ?
51
●3.640
- 10-08-2012, 15:56:28Gerçekten düşündürücü bu ihtimal İran lı komutanda aynı şeyi söyledi.kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2012, 16:30:34İran falan şuan pkk ya destek veriyor.Bunu pkklı bir kız söylemişti.HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2012, 17:54:52Soruya soruyla cevap,
Terör örgütünü bitirmeye yönelik kaç operasyon yapıldı son dönemde?
Sadece hava operasyonu ile terör biter mi?
Neden hiç terör örgütü üst düzey yöneticisi yakalanmıyor? Öldürülmüyor?
Tamamen savunmaya çekilmiş bir ordu nasıl zafer kazanır?
Türk hükümeti Amerika'yı kaç sefer eleştirmiştir? Genelkurmay sitelerinde gezen haritalara rağmen!
Esad'ın düşmesine kart oynandı. Peki Esad düşmezse? Esad düşerse yönetime ne kadar güvenebiliriz? Irak yönetimi ortada.
Neden Maliki ile ara bozuk, neden Barzani ile iyiyiz? Eğer petrol içinse, Kuzey Suriye'nin PYD'nin eline geçmesi durumunda Türkiye'nin by-pass olacağı bilinmiyor mu? (Tartus)
Daha onlarcasını yazarım ama... - 10-08-2012, 18:17:30kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazmayayım yazmayayım diyorum dayanamıyorum...
ALLAH AŞKINA SAYIN AKP'Lİ ARKADAŞIM. 1 TEK İYİ OLAN BİRŞEY GÖSTER ?
ufak kıyısından köşesinden 1 tek iyi birşey söyle eyvallah çekeyim sana ? - 10-08-2012, 18:17:30Üyeliği durdurulduCanım kardeşim Türkiye'de suriyeli muhaliflere destek veriyor, gerek medya olsun gerek baştakilerin açıklamaları olsun. Türkiye için pkk neyse, suriye içinde muhalifler o'dur. Baas rejimini yıkmaya çalışanlar gerçek muhalif falan değil, muhalif kılığındaki emperyalist güçler. Türkiye'deki satılmış medya esadı katil, diktatör olarak gösteriyor, tıpkı kaddafi'de olduğu gibi.SmiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suriye düşecek sıra er yada geç bizim ülkemize gelecek, baştakiler kendini kurtarır peki bizler ne yapacağız. Biraz ileri görüşlü düşünün lütfen.. - 10-08-2012, 18:33:59Akp'li değilim, ama sırf muhalefet etmek için muhalefet etmeyin.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akp ne yaparsa iyidir diyen gruptan hiç bir farkınız yok bence. Az biraz medyayı ,gündemi ,gazeteleri takip eden biri olsaydınız bu soruyu sorma ihtiyacı hissedip komik duruma düşmezdiniz.